07 augusti 2014

Bra TV-serier?

Per och jag ser på en stor mängd TV-serier, har sett en hel del klart, och har en ännu längre lista på serier vi vill se. MEN, än en gång tänkte jag engagera er, kära läsare. Vilka TV-serier ser ni på? Har ni tips på sevärda serier? Tipsa om allt mellan himmel och jord i serie-väg! Vår lista på serier vi ska se är superlång, men vi är alltid intresserade av att höra om serier folk tycker att man absolut inte får missa. Ibland finns dom redan på listan, ibland inte. Så tipsa, tipsa, TIPSA!


(Om ni vill kan ni dela med er av era boktips HÄR, och era filmtips HÄR! Då blir jag superglad!)

2 kommentarer:

  1. In the flesh!! Sååååå bra *w*

    SvaraRadera
  2. Vet inte om ni gillar de här men kan tipsa om några favoriter (lite blandat) :
    Supernatural,
    Vampire Diaries och The Original (spin-off till Vampire Diaries),
    Dexter,
    Murder She Wrote och Colombo (så härligt att se på dem emellanåt då de är så annorlunda från de moderna detektiv/polis-serierna ^^)
    Once Upon a Time,
    Robin Hood (BBC-serie),
    Merlin (också BBC),
    Fargo, True Detective och Orange is the new Black tipsar min pappa om, haha xD Har själv inte kommit för att se dem..

    Vet nog fler, återkommer om jag kommer på några till.

    SvaraRadera