21 maj 2013

Eddie Izzard och impulsköp

Igår var vi alltså och såg Eddie Izzard. Han var såååå bra! Vi hade turen att ha platser bara en liten bit från scenen, så det kändes lite häftigt. Hoppas ha chans att se honom igen något tag! Då DVDn från den här showen kommer ut kommer den absolut hamna i vår DVD-samling. Gillar honom då han pratar en del historia bland annat, och det är ju ett ämne jag är väldigt intresserad av. Och i de flesta fall makear han väldigt mycket sense i det han säger, och tar upp saker man inte riktigt tänkt på innan.

Idag "impulsköpte" jag biljetter till en annan komikers show om drygt ett år. Vi missade honom preciiiiis då vi flyttade till England 2011, han var i stan någon dag innan. Det var lite synd, för det hör till en annan av komikerna jag verkligen, verkligen vill se! Idag var jag in på Ticketmaster för att kolla info om en konsert vi vill gå på (men tvivlar starkt på att vi kommer lyckas få biljetter, tyvärr), men på första sidan fanns info om den här komikernas show, så jag måste klicka mig in för att titta. Fem(!!!!) shower ska han hålla här i stan under sin turné, och vissa av dagarna + alla bra platser är redan slutsålda. Därför blev det ett snabbt impulsköp. Vill för allt i världen inte missa honom igen!

2 kommentarer: