26 juni 2011

Ensam

Nu åkte finaste pojkvännen iväg till Pargas eftersom han jobbar ikväll. Vi ses inte förens på tisdagen. Tråååkigt!! Fast det känns inte lika hemskt att vara utan honom nuförtiden som det gjorde tidigare. Antagligen för att jag de senaste veckorna varit på jobb, kommit hem 16-tiden, och sen hängt med honom till 22 någongång. Så ibland känns det som om jag inte hinner göra nåt, trots att jag ju hur bra som helst skulle kunna göra det fast han är här. Men jag blir tydligen lat, haha! 

Fast helst skulle jag ju vara med honom hela tiden... För nu har jag redan lite tråkigt. Vet inte vad jag ska göra (se nu! Jag gör ju inget, oberoende av om han är här eller inte). Tror jag ska fortsätta rensa bland mina mess nu. Har raderat massor, massor, men har bara fått ner det till 3649 ännu (var drygt 4000 då jag bestämde att NU ska det rensas), för det har ju fyllts på med nya också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar