02 juni 2011

En lite uppdatering

Jag fick ju mitt paket från Adlibris i tidags. Nu väntar jag ännu på två paket. Det är så hiiiimla tråkigt att vänta på saker, för tiden går så himla långsamt då! Men de borde väl dyka upp nästa vecka. Tror jag. Hoppas jag.

Det har varit skönt med en extra dag ledig. Av någon anledning har veckan känts både lång och tung, fast det bara varit tre arbetsdagar ännu. Skönt med bara en arbetsdag till och så två dagar ledigt igen.

Försöker skärpa mig med bloggandet igen. Men för det mesta har jag inte ork, tid eller idéer till inlägg under veckorna. Har lite halft funderat på att försöka knåpa ihop några inlägg undr helgerna och sen tidsinställa dem till veckan. Fast det är inte heller så kul. Tycker det delvis blir lite "opersonligt" och oäkta om man gör så. I alla fall om det är större delen av inläggen som dyker upp under en vecka. Har några inlägg som jag har börjat på men ännu inte avslutat, får se om de kanske blir klara i helgen.

Nu ska jag spela lite Angry Birds medan jag väntar på att klockan ska bli så mycket att Herr & Fru börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar