22 mars 2011

Vad tycker ni?

Jag har ingenting att skriva om idag. Det har liksom inte hänt något speciellt.

Bara för att ha något att skriva (och för att locka till mig kommentarer, höhö) så tänker jag fråga lite saker av er.
Gillar ni inlägg med bilder, eller föredrar ni inlägg med massa text utan bilder?
Försöker få med foton så ofta som möjligt för att det ska se mindre tråkigt ut, och för att jag känner för att visa saker åt er.
Och finns det något ni vill läsa mera om?

Nu ska jag skriva vidare på lite inlägg som dyker upp i april.

3 kommentarer:

  1. Jag gillar bilder, men jag tycker också om inlägg med bara text. Jag vet inte riktigt om jag tycker mer om det ena eller det andra, gissar det är ganska lika xD Men det är alltid trevligt med bilder! ^^

    Svar: Det var jätte härligt när jag kom på att det faktiskt regna och inte snöa! Får hoppas att det fortsatte åt ditt håll ^^
    Hoppas det blir vår snart!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag gillar alla dina inlägg, så jag är nöjd om du fortsätter som du gjort hittills ^^'

    SvaraRadera
  3. Håller med Jenny. Vet inte om inlägg med eller utan är bäst. Alla dina inlägg är ju kul att läsa. Däremot så är jag likt många andra väldigt lat med att kommentera! (a)

    SvaraRadera