13 mars 2011

Är det okay?

Jag brukar inte be mina läsare om saker eftersom jag vet att det är ungefär tre personer. Jag tänker liksom inte låtsas att jag är en storbloggare och räkna med att personer kommer att engagera sig överdrivet mycket.
Men idag tänker jag faktiskt be er om en sak.

Jag vill att ni läser det här korta blogginlägget som min pojkvän skrev, och berättar vad ni tycker om saken. Lämna en kommentar på det inlägget, eller till det här inlägget. Vi satt och pratade om det igår, och jag håller helt med honom. Om någon startar en sådan blogg och då gör det som privatperson, då ogillar jag det inte på samma sätt (fast jag fortfarande mycket, mycket starkt ogillar bloggar som är till för att kritisera andra människor).

Om det skulle råka finns någon som läser och som inte känner till YLE. Det är alltså precis som brittiska BBC och svenska SVT ett public service-bolag. Vi betalar för det. Om någon nu skulle påstå att de som skriver bloggen gör det på sin fritid/som privatpersoner så kan jag berätta att bloggen har x3m-plupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar