09 mars 2011

Tråkig dag

Pojkvännen är i Korpo hel kvällen och kommer hem första halv 8 ikväll. Jag har tråkigt!

Jag har redan läst dagens engelska, bykt 4 maskiner tvätt och hängt upp det, börjat på en rad inlägg jag ska posta på bloggen i ett senare skede, registrerat mig på universitetsansokan.fi så jag kan fixa ansökan bara jag har snabbare internet senare i veckan, och gjort lite småsaker. Nu har jag inte så mycket mer att göra! Funderar på att spela lite, eller titta på Most Haunted före jag ska slänga ihop skinkfrestelsen vi ska äta till middag.

Det blåser "lite smått" idag. Men isen och snön fortsätter smälta, så jag har inget att klaga över. :) Snöade lite i måndags, men det var väldigt, väldigt lite. Så lite att jag inte ens hann bli ledsen över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar