02 mars 2011

Sol och varmt

Blev nästan chockad då jag tittade på termometern idag. Längesen utegraderna var så höga! I och för sig är metaren på en vägg som solen lyser rakt på, MEN I ALLA FALL!!! VÄÄRMEE!!! Och så blir det lite väl varmt här inne. Det enda jobbiga då solen lyser rakt på. Man får nästan värmeslag då man är i köket. Men vet ni va'? Jag klagar inte överdrivet mycket! JAG VILL HA VÅR!! Och sommar. Och +25 ute. Året runt om det skulle vara möjligt. 
Idag ska pojkvännen och jag och se Fork igen. Vi var till Helsingfors och såg dem i september (2010). Den här gången är det lite närmare eftersom de är på turné. Och jag kan redan nu säga att det är värt att se dem om man får chansen.

1 kommentar:

  1. Kännt helt otroligt faktiskt O.O
    Min temperatursensor är helt fucked efter den här vintern. Jag tyckte att 2 grader var en värmebölja xD

    SvaraRadera