16 januari 2011

Saknad, idéer och smärta

Delar av min blus doftar som min pojkvän och det gör att jag saknar honom fast han var här för bara några timmar sedan. Att jag saknar honom beror nog på att vi inte kommer att ses på en, kanske till och med två, veckor nu. Suck.

Jag har en fin idé som jag ska se om jag orkar jobba på. Återkommer med mera detaljer om det visar sig att jag har tålamod att vara entusiastisk och faktiskt gör något. Jag hoppas jag orkar för just nu har jag lust att sy och sticka och göra saker igen.

Jag har ont i huvuder på ett riktigt jobbigt sätt idag, och nacken gör ont igen. Nacken och axlarna kändes okay igår och tidigare idag, fast de ännu var lite stela. Men nu gör det ont igen. Dåligt. Dessutom är jag onödigt trött igen idag eftersom jag vaknade och låg vaken vissa stunder senaste natten. När ska jag ta mig ur den här sova-dåligt-perioden??? Kan det inte bli sommar (eller ens ordentlig vår) snart så jag skulle få motivation och ork att jogga lite, eller ens gå långa promenader, så att jag somnar ordentligt på kvällarna och sover genom hela natten.


Förlåt att jag är tråkig och inte har haft några bilder i de senaste inläggen. Jag har varit dålig på att fota och vet inte riktigt vad för bilder jag ska peta hit ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar