17 januari 2011

Jag måste få klaga lite

Min nacke är helt löjligt stel och gör ont, och det har gett mig huvudvärk för, jag vet inte hur mångte, dagen i rad. Det är så jobbigt att jag nästan bara vill gråta just nu. Jag har sovit lite bättre de senaste nätterna så jag tycker det skulle bli bra snart, men tydligen tycker min nacke inte samma sak.

Jag sitter liksom här och kämpar mot tårarna. Inte för att jag har så sjukligt jättejätteont, men för att det är en sorts riktigt jobbig smärta. Jag är så trött på att ha ont. Den här sortens huvudvärk får mig att må illa (nej, det är inte migrän. Det är inte ens ordentligt huvudvärk.), jag är inte tillräckligt pigg för att göra något, men inte tillräckligt trött för att somna. Och jag har inget som distraherar mig och gör att jag slutar tänka på det onda.

Jag blir snart galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar