29 augusti 2014

Sjuk :(

Jag är förkyyyyyyld! På tisdagkväll bestämde sig min kropp för att det skulle passa att jag skulle få ont i halsen och gå omkring och nysa som en galning. Under onsdagen kände jag mig ganska död, hade ännu mer ont i halsen och började hosta. Natten mellan onsdag och torsdag kunde jag knappt sova alls eftersom min hals bråkade med mig, och under torsdagen var jag om möjligt ännu mer död. Idag hostar jag ännu mer och börjar känna mig lite smått snorig, och fortsättningsvis dödhetskänsla.

Men ingen feber ännu. Undrar när det ska komma? Underligt, med tanke på att jag varit helt utslagen nu i två-tre dagar. Att ligga ner har varit det enda min kropp sagt att jag ska göra. Inte alls passande med förkylning då vi ska vara borta ikväll och större delen av helgen. Halstabletter, värktabletter och C-vitamin och så hoppas jag att jag överlever helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar