01 april 2019

Månadssammanfattning: Mars 2019


Vad jag läst den här månaden: Inget alls. Har inte orkat.

Intressant jag läst online den här månaden: Jag följde med båthändelserna i Norge väldigt noggrant på typ tre olika sidor under de dagar det pågick.

Månadens Youtube-video: Tittade på den här videon om en flicka vars mamma svimmade då de var ute, och flickan sprang till en buss för att få hjälp. Och jag grät floder. Vet inte vad det är som gör att jag alltid lipar enormt mycket då jag ser sånt här.

Vad jag lyssnat på den här månaden: Typ inget alls. Annat är radio i bilen.

Vad jag tittat på den här månaden: New Girl. Vi började nyss på säsong fem.

Månadens bästa: Mot slutet av månaden började det äntligen bli lite vårigt och varmare och soligare!! Som jag har väntat! Och så fyllde jag år!

Månadens sämst: Jag har känt mig så omotiverad.

Vad jag tänkt på den här månaden: Våren och sommaren. Och semester. Bara ungefär två månader kvar till semester del ett nu!

Månadens mående: Trött, men överlag ganska bra.

Månadens produkt: Jag har återupptäckt min facial cleansing brush efter en liten paus då jag använt en ansiktstvål som inte passade ihop med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar