26 april 2019

Bullet journal maj 2019

Den här månaden ville jag ha något lite färggrannare och vårigt, och bestämde mig därför för att göra ett tema med blommor. Snabbt insåg jag att jag är riktigt dålig på att rita blommor, och dom är rätt jobbiga att färglägga. Jag var inte alls nöjd med sidorna då jag var klar, men nu då jag tittat på dom igen tycker jag ändå dom är helt okay.

Jag hade dessutom problem att hitta både tid och motivation samtidigt för att göra det här, så det resulterade i snabba, enkla veckouppslag och en del misstag.


På månadsuppslaget lyckades jag dra ett sträck för långt längst ner, så jag fick fixa det genom att rita lite fler blommor där. Det gör i alla fall att det där sträcket stör mig lite mindre då jag ser det.




På det här uppslaget skrev jag helt fel siffror på några av dagarna. Fick fixa med korrekturtejp, och det blev inte vidare snyggt då inte tuschen riktigt ville rita ordentligt på det.


Här blev några av dagarna väldigt konstigt skrivna, för jag blev lite trött. Men jag vet ju vad det ska stå, så det duger.




Trots dåligt om tid och motivation blev det ändå en video också den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar