07 november 2018

Stressig vecka

Det här är en så stressig vecka för mig. Vi lyckades inte få allt som vi hade tänkt gjort under helgen, vilket istället gjort att en del saker istället har skjutits över till den här veckan, och den här veckan har redan från tidigare haft en hel del program.

Först har jag haft en hel del jobb som gjort mig riktigt trött och utmattad då jag väl blivit klar, men sen har också kvällarna varit ganska fullsatta. Poddinspelning och redigering och blogginlägg och tusen miljarder andra saker, har det känts som. Imorgon är vi borta och på fredag åker vi till Kimito, så det har känts som typ alla grejer behövt göras nu måndag-onsdag. 

Nu är i alla fall de flesta sakerna gjorda. Per håller just nu på lyssnar igenom podden för att godkänna den, jag ska fixa några bloggrejer och sen ladda upp podden så den är reda att bli publicerad vid midnatt, och sen ska jag slänga mig i soffan och titta på YouTube en stund innan det är dags att gå och lägga sig.

Det vi i alla fall fick gjort under helgen var att ÄNTLIGEN få upp våra tavlor. Vi har snart bott här i två år, och först nu fick vi det gjort. Oops.

Några saker är ännu ogjort från helgen, men det är inget superviktigt så det får bli till nästa veckas helg istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar