23 november 2018

Min julkalender!

Jag har flera år velat skaffa The Body Shops julkalender, eller någon annan liknande. Men speciellt Body Shops har lockat. I och med att de är ganska dyra har jag ändå valt att inte köpa, men varenda år då det blir december önskat att jag ändå köpt.

I år köpte jag den äntligen! Jag valde den dyraste av dom eftersom det kändes som om man fick ut mest av den, och för att för min egen del make up för alla år jag låtit bli att köpa.

Jag beställde den redan i slutet av september (för jag vill minnas att den något år tog slut) för de hade någon rea och jag skulle ändå beställa några andra grejer. Så jag fick den redan sista lördagen i september. 

Nu behöver jag inte vänta länge till innan jag får börja öppna askarna! SOM jag har väntat!


Planen är att jag varje dag kommer posta vad dagens ask innehåller. Jag har sett några göra så, bland annat min kusin, och jag tycker personligen det är superintressant att följa med vad olika beauty-julkalendrar innehåller!

Har du någon beauty-julkalender i år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar