12 november 2018

BetteBox november 2018

Det här var igen en box som var väldigt lätt, så som vanligt blev jag lite orolig över vad den skulle innehålla. Jag känner väl lite sådär njaa för innehållet den här månaden. 

Ansiktsmasker tar jag alltid glatt emot, så den och eye padsen ser jag fram emot att testa. Krämen från Ziaja ser jag också fram emot att använda, men man fick en tester av den i september så det kändes lite konstigt att sen få produkten i fullstorlek två månader senare. Parfymtestern har man fått av förut. Det är en helt okay doft, men inte en favorit. Neutrogenaprodukten har jag själv haft av några gånger, men inte tyckt att den gör någon verkan alls. Lösögonfransar använder jag aldrig och har fortfarande inte vågat pröva dom man fick för en evighet sen, men nu kanske det börjar vara dags! Produkten från Clarins är jag intresserad av att pröva, för jag är osäker om jag prövat något från det märket.


Vad tyckte du om månadens box? Och har du testat någon av produkterna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar