01 september 2018

100 000 sidvisningar!

Bloggen har nu haft 100 000 sidvisningar! Det är kanske inte speciellt mycket på drygt sju år, men med tanke på att jag inte har supermånga läsare och också har haft perioder då jag inte bloggat alls, så tycker jag att det är rätt bra ändå. Och så ger det ju mig en möjlighet att fira lite.

För att fira det har jag samlat ihop en liten present som jag tänkte lotta ut till någon av mina läsare! Jag gillar pappersgrejer och skönhetsgrejer, så därför har jag valt att ta med lite sånt. Och sen en av mina favoriter från godishyllan.

Följ instruktionerna i rutan här nedanför för att delta. För varje grej du gör får du en "lott", och du kan få upp till tre stycken. När tävlingen är över kommer jag via Rafflecopter välja ut en vinnare som kommer synas här på bloggen. Då jag dragit en vinnare kontaktar jag den personen via mail för att kunna skicka iväg presenten, så kom ihåg att fylla i er mailadress!

Tävlingen håller på mellan 00:00 1 september 2018 till 00:00 1 oktober 2018 (finsk tid).

7 kommentarer:

  1. Grattiiiiiiis!!! :DDD 7 år jo, men det är ändå jätte många visningar! Oh vad kul! Har väll missat en hel del när jag varit borta från blogger själv men alltid kul att hitta tillbaka och läsa igen. Älskar när mina vänner bloggar haha! Tycker det kul att läsa vad som händer.

    SvaraRadera
  2. Jeij jöttekiva med utlottning! Tänk att jag nästan missade denna tävling!����

    SvaraRadera
  3. Va kul med en utlottning �� och grattis till 100 000 sidvisningar!

    SvaraRadera
  4. Grattis till sidvisningarna! Jag gillar inte pätkis, men annars ser paketet helt härligt ut!

    SvaraRadera
  5. Grattis till sidvisningarna jag är med :)

    SvaraRadera