01 september 2015

Lite förändring

Jag kände att det var dags att ändra lite här på bloggen. Den har sett likadan ut väääldigt länge. Fler ändringar är påväg, men jag tror jag kommer att göra lite åt gången. :)

Ni kanske också har märkt att det har varit tyst här ganska länge igen. Ja. Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag kände inte alls för att blogga, också fast jag efter en tidigare kortare bloggpaus sa att jag skulle vara tillbaka.

Från och med nu kommer troligen bloggschemat ändra lite igen. Hur märkbart det kommer att vara vet jag inte, men jag har bestämt att blogga då jag har lust och/eller något att berätta om istället för att försöka skriva varje vardag. Så ibland kanske det blir länge tystnader, ibland kanske det kommer 7 inlägg i veckan, ibland kanske bara 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar