17 september 2015

Text på toapappret?

För ett tag sen råkade vi köpa toapapper med text på, och märkte det först då vi hade kommit hem med det. Jag vet inte ens vad man ska säga att det är för text. Citat är det inte, och inte heller dikter eller ordspråk. Men det är små korta texter. Och jag tycker inte alls de passar på toapapper. De är mest bara konstiga!



De finns till och med några på svenska.

En annan av de svenska är "Ibland vaknar jag om natten och kan inte vända mig för att du ligger så tätt intill". Att känna något i magbottnen då det är i kombination med toapapper vet jag inte om jag skulle säga att är något positivt...? Och visst är det fint att ligga så tätt intill, men just den där texten känns mest bara som om det är jobbigt. De flesta av de här grejerna blir bara fel/roliga då det är på toapapper.

Den största frågan är väl vad i hela friden den här texten gör på toapapper?! Jag kan väl liksom förstå det om det skulle vara hushållspapper, men toapapper?? Om inget annat så är det ju i alla fall komiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar