30 juni 2015

June Favourites 2015


Bland månadens favoriter finns vissa lite motsägelsefulla grejer, hehe. Både godsaker och motion.


Cadbury Creme Egg Biscuits. Tyvärr är de snart slut. Snyft! Men det var gott så länge det varade!

Lidls egen Nutella/Choco nussa. Eftersom Nutella kostar ca tre miljoner i det här landet, så bestämde vi oss för att testa Lidls egen version. Ett bra val. Jag tycker den inte är riktigt lika söt, och smakar ändå lika himmelskt som Nutella (men kostar under 3€). Det finns en viss risk att jag kanske, möjligen, ätit upp halva burken. Med sked. Så nu har vi fått köpa en ny. Ooops! Men alltså. Lycka i en burk!


Soap & Glory Dr Spot. Min hy har definitivt inte varit medgörlig den här månaden, och därför har den här varit en av mina favoriter. Den hjälper absolut att dämpa finnarna.

Simple Oil Balancing Exfoliating Wash. Jag har länge velat testa en tvålfri ansikts..ööh..tvål(?), så jag blev glad då vi hittade en bland Simples grejer. Gillar den absolut!


Runtastic. That's right. Vi har börjat jogga. Och jag är alldeles kär i den här appen, som jag kommer att skriva lite mera om i ett eget inlägg imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar