14 oktober 2012

Nya hårprodukter

Just nu får man tre Aussie-produkter för £10 i Boots. Eftersom jag har planer på att byta till det märket då de jag har nu tar slut slog jag såklart till och köpte. De kostar runt £5 styck, så tre för £10 är inte illa. Förra hösten köpte jag av deras Take that heat-spray. Har inte använt den väldigt mycket, men nog en del, och det är ändå som om det knappt minskat något alls. Dessutom doftar den himmelskt och gör håret hur mjukt som helst.
Har fortfarande en hel del kvar att det nuvarande shampoot, tyvärr, så det blir att vänta ett tag innan jag får pröva på de här!

6 kommentarer:

  1. Haha, hade det varit jag hade jag börjat använda det genast... men sen har jag inte lika bra självbehärskning som du har heller ^^'

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill inte låta pengar gå till spillo eftersom jag inte har råd med sånt. Har typ 1½ flaska av förra shampoot kvar.

      Radera
    2. Nåja, jag menade ju inte att jag slänger bort dom sen när jag byter. Sparar dom och sen går jag ibland tillbaka till dom senare...

      Radera
    3. Jag blir helt knäpp av att göra så. Måste använda slut en sak, om det inte är så att jag inte gillar det, före ja börjar följande, annars får jag något fel.

      Radera
    4. Aja, visar väl bara hur olika folk är antar jag

      Radera