02 mars 2012

Kort uppdatering

Vi sysslar bland annat med online journalistik nu under våren, och en del av det är om hur man bygger upp en framgångsrik och lyckad hemsida. Och det får mig att vilja göra tusen olika saker på bloggen! Lektionerna är tydligen väldigt inspirerande, haha. Också fast den här bloggen aldrig kommer att följa alla "reglerna" eftersom det skulle betyda att jag skulle vara tvungen att ändra massor på hela bloggen (och det vill jag inte eftersom den då skulle den lite förlora det där med att vara min personliga blogg) så kommer jag nog att använda ett och annat av tipsen och använda några av de intressanta extrasakerna man kan piffa upp bloggen med.

Hade lektioner mellan 10 och 13 idag så har varit hemma en stund redan. Uppsatsen är inlämnad så nu kan jag slappa någon dag! Ska snart ta en varm dusch och sen mysa i soffan tills Per kommer hem. 
Det har varit dimma i två dagar nu. Igår mot kvällen minskade det och var bara lite imorse då jag for till uni, men nu är det en hel del igen. Udda.

2 kommentarer:

  1. Oh, du får berätta om det ni lär er sen nåt slag :D vill också veta XD

    SvaraRadera
  2. Aah, låter intressant det där :D

    SvaraRadera