06 februari 2011

Våren 2011

Jag har bläddrat igenom min kalender och upptäckt att det tydligen händer ett och annat under våren, fast jag har tyckt att den har verkat tomt.

14.2 - Alla hjärtans dag. Finns med här trots att det är mycket troligt att jag inte spenderar dagen tillsammans med min pojkvän.
21 - 25.2 - Jobb.
2.3 - Ska se Fork igen med pojkvännen.
12.3 - Min födelsedag. Jag fyller år på en lördag, och kommer knappast att känna för att göra något speciellt.
5.5 - Humorlandskampen!
+ Lite universitetsansökningar, svara på erbjudande från universitet och göra ett (dyrt...) engelskatest.

I sommar blir det den sista Harry Potter-filmen, bostadsletande och förhoppningsvis jobb och pengar. I höst blir det (antagligen) flytt utomlands och universitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar