01 februari 2011

Ett blogginlägg som gjorde mig glad

Jag har lite småtråkigt och kollar lite bloggar. Jag är inte så förtjust i modebloggar eftersom det sällan är intressanta inlägg och för att en stor del av kläderna de bloggar om enligt mig är så fula att jag aldrig skulle gå ut ifall jag var tvungen att klä mig så, medan de ojar sig över hur sjuuuuuuuuukt snyggt det är. Inget för mig alltså. Idag klickade jag in mig på den här bloggen och det såg inte lovande ut då det började med massor av bilder och nagellack (ofta ett tecken på att det kommer fortsätta i samma stil). Jag fortsatte i alla fall neråt på sidan så som jag brukar och hittade ett inlägg med frågor och svar. Mina ögon fastnade på en fråga:

Why do you shop at H&M and other cheap stores?
I have never been one to judge an item based on price. If I like something, I'll buy it. Whether it's some ridiculously priced handbag, or a $10 shirt I could really care less. H&M is my guilty pleasure and I love how I can go in there and get so much for so little. Style isn't about being head to toe in Chanel. It's about what you like, what you're comfortable in and what looks good :)

Förstår ni hur mycket jag gillar hennes svar?? Alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar