15 februari 2011

Några saker som gör mig glad

  • Underbart jättebra böcker. Sådana man vill att aldrig ska ta slut.
  • Riktiga vänner.
  • Sol.
  • Att få mysa i soffan med någon jag tycker om.
  • God mat.
  • Skrivfel och andra missar i artiklar och liknande.
  • Då pojkvännen viskar her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining, her hair, her hair falls perfectly without her trying. She's so beautiful, and I should tell her everyday i mitt öra (eller andra fina sångtexter) och får mig att känna mig extra mycket älskad.
  • Choklad.
  • (Vissa) småsnuskiga skämt (men det berättar jag inte för någon, för sånt ska man ju inte gilla).
  • När något jag har väntat på länge, länge äntligen händer.
  • Att under natten vakna till lite av att pojkvännen kryper lite närmare och lägger en arm runt mig.
  • Bra musik.
  • Att se en bra film. Ännu bättre om det är på bio.
  • Att spela roliga spel mot andra på MSN.
  • Trevlig post och trevliga mail.

1 kommentar:

  1. Jag blir glad av att läsa saker som gör dig glad, och märker att jag är en del av dem ^^,
    <3<3

    SvaraRadera