03 februari 2011

Idag har jag varit duktig

Fast morgon började lite segt så har jag fått en hel del gjort idag! Jag har städat lite, bykt (pojkvännens tvätt, jag brukar inte byka mina egna kläder här eftersom jag är här så lite), diskat ett stort berg av disk, varit ut med en massa sopor, duschat, mailat ett universitet, och så är jag strax klar med frågorna jag skulle svara på vilket betyder att jag borde få iväg mailet till det andra universitet idag! Jag måste få ihop minst 200 ord till, sen är det gjort.
Dessutom jag har börjat virka på en grej pojkvännen bad mig göra för ett tag sedan, och efter någon timme kan jag börja laga mat. Jag känner mig riktigt, riktigt duktig, men trött är jag fortfarande. Tror jag ska värma lite mat nu så jag får i mig något annat än frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar