18 juni 2022

Hej?

Så himla länge har bloggen stått orörd. Det har varit tyst här så länge så det känns som om jag helt har glömt hur man bloggar. Jag vet inte alls vad jag ska skriva? Eller om någon ens läser fortfarande?

Jag känner att jag skulle vilja göra ett försök att börja blogga igen, för jag har alltid tyckt om det. Orsaken till att det blivit tyst var till en början mest tidsbrist, och sen bara gick tiden och det kändes svårare och svårare att komma tillbaka. 

Jag har inga specifika planer på vad jag tänker blogga om, eller hur ofta. Jag får helt enkelt se när det finns tid och ork och lust. 

Och förhoppningsvis finns det någon som ännu vill läsa! Fast jag vet att nog många känner att bloggar är lite omodernt och "ute". 

1 kommentar:

  1. Super yay att du bloggar igen! Har saknat dina uppdateringar :D Också om det blir mer lite nu och då. Så bloggar jag ju själv, ramlar av bloggandet allt som oftast, men alltid kul att komma tillbaka och läsa vad som hänt i andras liv (så tycker inte alls att bloggar är "ute", eller jag bryr mig inte om det heh)

    SvaraRadera