31 augusti 2021

10 år sedan flytten till England!

Idag är det 10 år sen vi flyttade till England. Och jag har lite svårt att hantera det. Det känns både som en livstid sedan, men också som om det var väldigt nyligen. Samtidigt är det ett helt annat liv. 

Jag kommer troligen ha ännu svårare att förstå och acceptera då det om drygt tre år blir 10 år sedan vi flyttade från England! 

Om ni vill läsa om tankarna och förberedelser innan flytten, flytten och första dagarna i England så hittar ni det under etiketten Flytten till England. Och vill ni läsa mer om tiden vi bodde där kan man gå tillbaka i bloggen och läsa inläggen skrivna mellan september 2011 och december 2014!

Jag tänkte dela med mig av några foton från flytten, men tydligen tog jag nästan inga foton alls. Troligen för att det här var före man hade vettig kamera i mobilen. Så det fick bli några bilder från flytten och någon från dagarna efter. Jag tror jag har delat alla här på bloggen förut, men som sagt så var det dåligt om bilder att välja mellan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar