12 februari 2021

Bullet journal februari 2021

Eftersom det hade gått en bit in i februari redan då jag hade tid att sätta mig ner och fixa februaris sidor så fick det bli ganska snabbt och enkelt. Jag är ändå riktigt nöjd med resultatet, och jag kommer nog fortsätta hålla kalendern ganska snabb och enkel i år eftersom jag har ganska begränsat med tid.


Jag visste inte riktigt vad jag ville ha med för uppslag, och egentligen ville jag inte ha habit trackers eftersom jag är osäker om jag kommer ha tid att fylla i. Men i brist på andra idéer fick det bli en sådan sida i alla fall.

Jag valde också att inte ha en mood tracker, utan istället försöka lista minst en positiv grej med dagen som gått.


Jag har i år också med ett uppslag för James. Ett där jag kommer fylla i när han sovit och ätit, och så en rad/mening per dag om något relaterat till honom. Typ om han lärt sig något nytt, eller om dagens känts tung eller lätt, ja, små korta anteckningar helt enkelt.


Efter det är det dom vanliga veckouppslagen. Alla veckorna fick bli mer eller mindre lika den här gången.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar