11 april 2018

Hudvårdsprodukter jag gillar lite extra just nu

Eftersom jag förra veckan publicerade ett inlägg om smink jag gillar just nu tänkte jag att jag också kan skriva ett kort inlägg med hudvårdsprodukter jag tycker om just nu!

Först är Korres White Tea Fluid Gel Cleanser som allvarligt är den bästa cleanser jag någonsin haft! Min hy verkligen älskar den.

Jason Apricot Scrubble är produkt nummer två. En mycket bra scrub som dessutom är dryg och inte är för aggressiv mot min hy.

Den tredje produkten är en toner från Superdrugs egna märke. Den är superbillig men har hjälpt min hy betydligt mer än vad jag trodde den skulle göra.

Den fjärde produkten är Ziajas goat's milk day cream med SPF 20. Jag brukar ha svårt att hitta krämer med solskydd i som inte gör min hy oljig, men den här har funkat såhär långt. Dessutom doftar den såååå gott!

Den sista är The Body Shops Tea Tree Night Lotion. Också en superbra produkt som jag dessutom använt till och från redan under flera år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar