21 februari 2018

Vad jag tittar på

Idag tänkte jag berätta tre serier vi tittar på just nu! Utöver de här finns det en hel del till, men de här är de som vi just nu är mest besatta av.
  • Wahlgrens värld - Den här serien började vi titta på under hösten 2017, och tittade igenom de två säsonger som fanns på typ en vecka. Nu har äntligen säsong tre börjat, och vi är så himla glada! (Dplay)
  • Ullared - Den här serien började vi titta på för bara någon vecka sen. Jag har länge velat se den, men det har inte blivit av. Just nu är vi på säsong fyra. (Dplay)
  • Jane the Virgin - Det här är en av våra absoluta favoritserier. Jag skulle nästan våga påstå att det här är en av mina absoluta favoriter bland alla serier jag någonsin tittat på! Tyvärr är Netflix i Finland riktigt, riktigt sega med att få upp de nya avsnitten. (Netflix)
Tittar du på någon av de här serierna? Och har du tips på andra bra serier värda att titta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar