07 juli 2016

Busted - Pigs Can Fly

Orsaken till vår resa var för att se Busted som återförenats och åkt på turné. Jag har älskat det här bandet sen slutet av lågstadiet något tag. Jag grät floder då de splittrades 2005, och jag är inte en person som brukar gråta då det handlar om artister.

Konserten var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra! Det var också roligt att få höra lite av deras nya låtar, och jag väntar med spänning på deras nya album. 

Det här var nog en av de absolut bästa konserter jag varit på, och jag var nog på väg att gråta några gånger. Jag har velat se dem live sen jag var typ 11 och först hörde deras musik. 


Först spelade Emma Blackery.



Efter det spelade Wheatus. Ett band jag också gillar väldigt länge! SÅ roligt att få se dem också!



Sen var det ÄNTLIGEN dags för Busted!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar