01 mars 2014

Teneriffa: Dag 1 (Torsdag 27.2)

Vi startade hemifrån på torsdagsmorgon runt 12 på natten, och vår buss gick 1. Jag lyckades till och med sova lite på bussen, och på flyget (som gick 7). Vi landade ungefär 10 minuter tidigare (11:15) än sagt, så det var skönt. 

Vi gjorde inte väldigt mycket under den första dagen eftersom vi var duktigt trötta. Men vi hann med lite god mat, en kort promenad och ett besök till ett shoppingcenter. Och jag hann med en tupplur under dagen, hehe.

Varmt och skönt är det! Är redan förvirrad med vilken dag det är och hur mycket klockan är (tur i alla fall att vi är i samma tidszon som hemma, annars skulle jag vara duktigt förvirrad!). Synd bara att jag måste göra skolarbete också under tiden vi är här. Usch och fy!

Slänger in de få foton jag har från första dagen. :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar