15 mars 2014

Lite nytt

Under veckan fick vi nya kuponger från Boots, så idag passade vi på att ta en sväng dit. De hade dessutom 3 för 2 på en stor del av skincare-produkterna. Jag passade såklart på att skaffa lite grejer jag behövde! I min Soap & Glory-låda fick jag en liten The Righteous Butter-burk. Jag gillade det, men ogillade att det var så tjockt och tog så länge att dra in i huden, och ogillade också förpackningen. Jag funderade ändå på att köpa den igen, för hudkrämen jag har nu kommer strax att ta slut. En burk med 300ml för £10.50. Men bestämde mig istället för att köpa den i body lotion-format i pumpflaska för att se om jag gillade den bättre. Dessutom fick man 500ml för £10 då. Skaffade också en större förpackning av lermasken jag hade en engångsförpackning av tidigare. Med hem följde också en ask av de pore strips jag gillat mest hittills. Förra asken tog slut för ett litet tag sen (de dyker upp i nästa empties-inlägg som borde komma inom de kommande två veckorna!). Betalade bara £17.99 istället för £22.98 för de här tre grejerna. Gillar erbjudanden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar