01 augusti 2013

Produktfavoriter: Hår

Kanske det var dags för sista delen av det här också, hehe.
1. Aussie Mega Shampoo. Hittills det bästa shampoot jag prövat Till och med bättre än det förra Aussie-shampoot jag prövat. Håret känns verkligen rent och shampoot är drygt. 
2. Aussie Mega Conditioner. Med balsamet gäller samma som shampoot. 
3. Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment. Försöker använda den här som hårmask en gång i veckan, men precis som med ansiktsmasken så har jag varit lat med det på sista tiden. Den här hårmasken gör håret otroligt mjukt.
4. Aussie Take The Heat Leave-In Spray. Använder den knappt eftersom jag näst intill aldrig fönar eller plattar håret. Om jag behöver göra det, så använder jag sprayen. Doftar gott!
5. Batiste Dry Shampoo Original. Har nuförtiden hemma en travel size av den här. Använder inte torrshampoo väldigt ofta, men ibland behövs den. Föredrar den i travel size eftersom den är lättare att ta med sig och är lättare att hantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar