20 augusti 2013

Alien Invasion

Orsaken till att vi var in till stan igår var för att vi hade biljetter till Alien Invasion-utställningen. Jag vet egentligen inget alls om den här genren, och gillar den inte ens, men kände att vi kunde gå i alla fall. Biljetterna var billiga och där någonstans i beskrivningen nämndes Dr Who. 














Ja, jag kände att jag behövde bli fotad bredvid en Dalek!





Fanns ett och annat till och med jag kände igen, också fast jag aldrig sett varken filmer eller serier där det varit med. De Dr Who-relaterade är väl det enda jag på allvar vet något om av det som fanns där! Men det var faktiskt riktigt intressant i alla fall.

1 kommentar:

  1. Haha, jag känner inte heller igen många av dom men åååh, skulle gärna gått där om inte annat så för Star Wars-grejerna! Och Doctor Who, såklart :D

    SvaraRadera