03 juli 2011

Trötthet och söta rävar

Inatt sov Per här. Det känns som om det var en evighet sen jag sist sov bredvid honom sist (fast det var senast förra veckan. Men före det var det längesen sist), så vi låg och pratade till halv 2. Eller ja, var kanske mest jag som pratade.

Imorse var jag inte så trött, men NU är jag helt slut. Skulle kunna somna nu genast, inga problem. Får se, blir kanske att ta en lite tupplur i något skede.

Per for till Pargas för ett tag sen, han ska jobba ikväll. Så nu kommer vi inte ses igen fören fredagen. Det kommer kännas väldigt tomt, men kanske jag får klädskåpet upp ordnat? Boken läst? Och lite annat som jag varit lat med. :)

Eftersom det varit bildtomt idag (fast jag flera dagar haft planer på att gå ut och fota lite blommor), så delar jag istället med mig av en söt video med rävar som hoppar trampolin.

1 kommentar: