15 juli 2011

FredagFredagFredaaag!

Så himla skönt med fredag. Veckan har gått fort, men åååååh vad jag varit trött. Inte trött-tröt som då man inte sovit, bara trött på att göra samma saker om och om igen.
Har precis varit i bastun och skrubbat mig riktigt ordentligt, och sen smort in mig med hudkräm, min hy har känts aningen torr de senaste dagarna. Och jag har en del del blåmärken både här och där som jag inte märkt tidigare. Nu ska jag strax leta upp nåt att äta, veva in mig i min röda filt och sätta mig framför tvn. Möjöligen läsa lite före programmet jag ska se börjar.
Jaa, min hand ser jättekonstig ut. Haha! :D
Men först ska jag leta upp lite foton och möjligen skriva en bunt blogginlägg jag inte orkat skriva tidigare men som ska dyka upp under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar