03 februari 2011

Lite trött

Vanligen brukar jag vakna och ligga vaken en stund då pojkvännen stiger upp för att gå på jobb. Inte idag, fast han steg upp senare än vanligt. Jag vaknade till snabbt då han steg upp, en gång då han kom in i rummet för att hämta något, och sen då han stängde ytterdörren. Resten av tiden sov jag ganska djupt.

Klockan 10 hade jag min mobil på alarm. Vaknade då och var trött, men hade vaknat så mycket att det kändes som om jag inte skulle somna om på ett tag, så jag steg upp. Nu är jag trött. Borde få i mig frukost, dusch och sedan ta itu med de två sista frågorna som ett universitet skickt till mig. Två frågor som är mer uppsatsliknande. Ska bli helt roligt att skriva, bara jag får en början. Och piggnar till lite.

Idag är pojkvännen borta enda till någongång åtta-tiden ikväll. Tråkigt, tråkigt, tråkigt.
Jag har lovat att laga lasagne tills han kommer hem. Jag tycker att tiden ska gå fort nu så han kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar