12 juli 2021

Glossybox april 2021

I mitten av juni insåg jag att jag aldrig hade fått någon Glossybox i april. Jag letade och letade, men kunde inte hitta den här hemma. Jag kollade sen vad den skulle innehålla, och kom fram till att den nog aldrig hade kommit fram.

Jag kontaktade Glossybox, och dom skickade ut boxen igen. Den hade tydligen kommit tillbaka till dom eftersom jag aldrig hade fått någon lapp om att den hade kommit och därför inte kunnat hämta ut den. 

I aprils box fanns:
Vitamasques Niacinamide Blueberrry Pore Purifying Sheet Mask
Elikya Beauty Highlighter Rosé
O'Keeffe's Healthy Feet
Dwtn Paris Micellar Gel
Glow on 5th Rose Gua Sha Beauty Tool


Ansiktsmasken och fotkrämen är dom två produkter jag tycker är intressantast i den här boxen. O'Keeffe's handkräm är helt otrolig, så fotkrämen kan knappast vara sämre?

Har du prövat någon av dom här produkterna, eller finns det någon du skulle vilja pröva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar