05 oktober 2020

Gratis bebisgrejer

Det finns några gratisförpackningar med bebisgrejer man kan signa up för och hämta ut. Jag valde att skaffa två olika. Jag tror det finns lite fler grejer till, några där man bara behöver betala porto, men det här är dom två jag hittade som var helt gratis och som innehöll lite olika grejer och jag kände var mest värt det. 


Den första jag hämtade var BabyBox som man med en kod kan hämta från Lastentarvike. Här beställer man den.

I den fanns:

Libero Touch-blöjor (5 st i storlek 1 och 9 st i storlek 2)
Philips Avent nappflaska 125 ml
Philips Avent napp 0-6 månader
Always dailies Fresh & Protect trosskydd
En dos Sanytol desinfektionsmedel för textilier
Libresse V-Care Daily Intimate Wash Gel Aloe Vera
Två månader Viaplay

Jag vet att den här i något skede innehöll Pampersgrejer istället för Libero, vilket jag hellre skulle velat ha eftersom den andra förpackningen är Liberos egen. Det skulle varit roligt att kunna testa båda märkena istället för att få samma i båda. 


Den andra var Liberoväskan som man med en kod kan hämta gratis från K-Citymarket, K-Supermarket eller K-market. Mer om hur man får den finns att läsa här.

I den fanns:
Libero Touch-blöjor (5 st i storlek 1 och 9 st i storlek 2)
2 stycken Libero amningsinlägg 
Libero våtservetter (20 st)
Libressebindor
Libero babytvål
Libero babyolja
2 st Tena Discreet Mini Magic
Vagnleksak
Häfte med info om hur man sköter ett barn, m.m. 
50 poäng till Liberoklubben
Och förstås väskan allt är packat i

Så delvis rätt samma innehåll som i föregående förpackning, men ändå så olika att det känns värt att hämta båda, tyckte jag. Och alltid bra med flera (gratis) blöjor, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar