21 februari 2020

Nytt i mitt företag

Det här inlägget handlar om mitt företag/Det här inlägget är i samarbete med mitt företag.

Jag har egentligen aldrig, eller i alla fall väldigt sällan och i så fall längesen, skrivit så mycket om mitt företag. Kanske delvis för att jag länge känt att jag inte riktigt vet vad jag vill göra, och företaget har innehållit en massa olika sysslor, men trots det har jag aldrig riktigt känt att jag har hittat rätt eller vad det är jag vill göra, sådär på riktigt.

Något jag jättelänge velat göra är erbjuda något för till exempel bröllop. Och jag är kanske konstig, men älskar att till exempel adressera kuvert. Efter att ha känt mig lite olycklig i mitt företagande en längre tid är det nu hit jag valt att ta företaget, och ge drömmen åtminstone en chans. 

Mitt företagande har tagit en hel del olika vändningar under de här drygt fem åren(!!!!) jag haft mitt företag. Men under hela den här tiden har jag egentligen bara jobbat med andra företag och gjort en del frilansjobb. Jag har alltså nästan aldrig haft att göra med privatpersoner. Och det är nog orsaken till att det här känns som ett så enormt och läskigt steg som jag hur länge som helst sagt att jag ska ta, men jag har aldrig vågat. Nu kände jag lite att fuck it, och så bara slängde jag mig ut i det. Vad det kommer bli av det hela får vi se, och vart mitt företagande tar vägen under kommande åren får vi också se. Jag kanske inte gör exakt just det här längre om något år, kanske gör jag något annat. 

Det finns så många saker jag vill göra, men för det mesta känner jag mig lite för rädd för att göra det, eller så tänker jag att jag inte kommer lyckas. Samtidigt så vill jag kunna göra allt möjligt, och det är lite det mitt företag fått vara, det är inte en och exakt samma sak hela tiden, det är kanske lite mer det jag vill göra, också fast det är en massa olika saker.

Jag tycker det är så läskigt att skriva om, men jag ska försöka bli modigare vad gäller det här. 

Hemsidan hittar ni här, och Facebook-sidan hittar ni här. Var snälla mot mig, likea gärna Facebook-sidan, och tipsa era nära och kära som kanske är i behov av någon service eller produkt jag erbjuder!

Jag har en hel hög med idéer på saker jag vill erbjuda via mitt företag, och jag hoppas kunna förverkliga så många som möjligt av dom, sakta men säkert. Först på tur är en produkt jag velat göra ett längre tag. Det kommer nog ta ett litet tag till innan det blir något av det, men förhoppningsvis under våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar