19 februari 2020

Goodiebox februari 2020

I lördags fick jag min första Goodiebox! I den fanns:

Noabay Protective Conditioner
Goodebox Essentials Face Mist Cotton Cloud
Mudmasky AFtermask Vitamin Serum
Starskin Glowstar Foaming Peeling Puff
Dr Botanicals Pomegranate Superfood Regenerating Sleeping Mask

Allt är produkter och märken jag inte testat (eller ens i vissa fall hört om) förut. Jag är riktigt nöjd med den här boxen. Till skillnad från vad BetteBoxarna var mot slutet så var det här riktigt intressant innehåll. Inte de där samma märkena och produkterna det kändes som man fick om och om igen i BetteBoxarna. 

Jag är lite, lite rädd för att pröva Mudmasky-produkten eftersom den är ganska dyr. Nu har jag ju inte köpt den själv, men av någon anledning känner jag alltid att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera produkter som man betalar ganska mycket för väldigt lite produkt. 


Har du testat någon av de här produkterna, eller finns det någon du skulle vilja testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar