02 oktober 2019

Månadssammanfattning: September 2019


Vad jag läst den här månaden: -

Intressant jag läst online den här månaden: Typ allt Jenny Koos skrivit på Instagram. Till exempel känns det liksom skönt att på något vis få bekräftat att det jag kände då jag åt p-piller är sant, oberoende av vad andra försöker säga.

Månadens Youtube-video: BuzzFeed Unsolveds nya, för det har börjat en ny säsong!

Vad jag lyssnat på den här månaden: McFlys nya låtar.

Vad jag tittat på den här månaden: Doc Martin.

Månadens bästa: Världsmarknaden

Månadens sämst: Regnet och mörkret. 

Vad jag tänkt på den här månaden: Det är mycket som far genom mitt huvud för tillfället, men inget jag vill skriva om här i dagsläge.

Månadens mående: Trött och nere. Hösten har en tendens att antingen göra mig trött och nere, eller känna mig full av energi och redo för en nystart. Jag tror regnet och att jag på något sätt överrumplades av att det började bli mörkt tidigt på kvällen gjorde att det i år blev trött och hängig.

Månadens produkt: Four Reasons Moisture Mist.

2 kommentarer:

  1. Kiva lista. Jag kanske vill kopiera den här
    ;) om jag får?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo, varsågod. ^^ Det är en lista jag knåpade ihop i början av året genom att plocka från lite olika listor jag hittade. :)

      Radera