11 oktober 2019

BetteBox oktober 2019

I onsdags fanns månadens BetteBox att hämta ut! Den här månaden var det en ganska tung box, och den innehöll en hel del grejer.

Ziaja Goat's Milk body lotion dry & normal skin
L'Interdit Givenchy eau de toilette
Four Reasons Nature Moisture Shampoo & Conditioner
Ziaja Goat's Milk strengthening hair conditioner
Signature Signature Aloe vera & orange facial toner
Schwarzkopf professional Mad about lengths root to tip cleanser
RFSU intim daily wash
Herbina fuktgivande lätt ögonkräm med hyaluronsyra
Coffee Bar Cascara
Fazer havrelakrits med ugnsäppelsmak
Scrunchie

Coffee baren har jag fått av förut. Jag skulle kanske önskat att jag den här gången skulle fått den andra smaken/sorten det finns, men det är okay. Jag tycker den är ganska god. RFSUs intimtvål har man också fått av förut, men det är också en bra produkt så jag hade inget emot att få av den igen.

Överlag var jag riktigt nöjd med månadens box! Jag behövde både en ny ögonkräm och en ny toner, så det passade perfekt att få båda!


Har du testat någon av månadens produkter, eller finns det någon du skulle vilja pröva?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker om ziaja men de e svårt att få tag på, det säljs väl bara på sokos? Jag har inte sett ziaja här på vår lilla sokos emotion.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg att en del av deras produkter nuförtiden finns i Prisma! :)

      Radera