29 juni 2018

LCC-produkter från MatSmart

När min vän Mima för någon vecka sen berättade att MatSmart sålde LCC-produkter hade jag först inte tänkt beställa. Men jag kunde inte hålla mig borta från sidan, och det slutade med att jag beställde grejer i alla fall. Jag har varit nyfiken på märket länge, men aldrig köpt. Så det här kändes som ett för bra erbjudande för att låta bli. 

Utöver LCC blev det också lite ACO-grejer som jag spanat på ett tag, och lite smått att äta. Till exempel "några" förpackningar smörgåsrån med tomat och basilika. Vi köpte en förpackning sist och älskade dom så mycket att det blev lite fler den här gången.

Jag inser att fem flaskor body lotion är lite att ta i, men jag tänker helt enkelt förklara det med att jag använder en hel del body lotion.

Det jag valde från LCC var en body scrub, body lotion, handkräm och en ansiktsmask. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar