16 mars 2018

Telefonproblem

Jag har ett längre tag haft lite diverse problem med min telefon. Bland annat att minnet konstant är fullt, hur mycket jag än tar bort från den. Den är också rätt seg, och lever då och då lite sitt eget liv angående både det ena och det andra, och det börjar vara veckor sen den ville uppdatera mina mailinkorgar. Jag har lite gett upp att något ska funka som det ska. Med andra ord inte den mest användbara telefonen.

Planen var att jag skulle stå ut med den till hösten, så jag haft den i två år (ja, jag håller för det mesta hårt i min telefon så länge det bara går), men för varje dag som går blir jag mer och mer irriterad och trött på att den inte alls vill som mig. Jag har inte haft ögonen på någon speciell som jag velat köpa istället, utan tänkt att sen då jag väl tänker köpa en ny får jag forska i vad jag vill ha.

Men senaste helgen blev jag igen så trött på den, så det slutade med att jag förhandsbeställde en ny. I dagsläge är jag inte säker att jag kommer köpa den telefonen i alla fall, eller om jag avbryter beställningen lite närmare utgivningsdagen. Vi får se. Men just nu känns det bra att veta att det är en relativt kort tid tills jag förhoppningsvis blir av med problemtelefonen.

Det är troligt att det kommer ett inlägg om telefonen senare ifall jag väljer att köpa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar