10 oktober 2011

Matinlägg

Jag vet att jag har försummat bloggen lite på sista tiden. Jag har haft lite för mycket att göra, och har därför varit ganska upptagen och då jag skulle haft tid har jag varit trött. Men idag har jag planer på att hinna på iväg några stycken. Blev inte så mycket igår, varför kommer fram senare.

Börjar lätt med att uppdatera er om förra veckans mat. Vet att ni är sjukt intresserade.
På måndagen åt vi soppa med potatis, ärter, majs och tomat i.

Till efterrätt blev det doughnuts.

På tisdagen åt vi ris, grillad kyckling och en sorts kall "currysås".

På onsdagen blev det pannkaka. Har ingen annan bild tydligen.

På torsdagen åt vi potatis, äggsås och norsk lax.

På fredagen blev det varma smörgåsar. Jag vill ha dem med skinka, tomat och ost på.

På lördagen åt vi tagliatelle och lövbiffssås (som blev extra god den här gången av någon anledning).

På söndagen åt vi en mycket sen middag. Potatis- och vitlöksgratäng med revbensspjäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar