04 oktober 2021

Härligt höstväder

Den här helgen har det varit så himla fint höstväder!

Då vi var ut och gå igår tog jag med mig kameran, något som aldrig händer nuförtiden. Det känns oftast för krångligt att stanna och fota hela tiden då jag har barnvagnen. Förut ogillade James ofta att vagnen stannade, men nu har han oftast inget emot det längre så nu skulle jag nog kunna ha med kameran ibland. Så egentligen vet jag inte varför jag fortsättningsvis inte tar med den. Lathet och glömska, gissar jag, hehe.







Hösten i år är så himla färggrann och fin! Helt ärligt så minns jag inget av hur förra hösten såg ut, men jag tycker att det flera gånger varit så att det gått från väldigt varmt väder till väldigt kallt, så träden har inte riktigt hunnit med. Det känns som det oftast gått från gröna blad till bruna som sen snabbt fallit. Men i år är det en massa fina höstfärger ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar