28 april 2020

Vecka 6 (19-25.2)

Hur jag mått under vecka 6

Ingen aptit - Fortfarande ingen aptit, inget låter gott, det mesta äcklar mig. Fler saker har blivit äckliga, och ju längre veckan gick, desto svårare var det att hitta något jag inte typ ville spy av att ens tänka på. Inte superlätt att hitta något till middag, vilket gjort att då jag tänkt på en matträtt som inte gjort så min mage velat vända sig in och ut så har de varit det det fått bli. Väldigt tråkig mat, men vi har blivit mätta.

Vad jag klarar av att äta, typ - Kommit fram till att det jag helst äter är sånt som är lite crunchy och har väldigt lite smak. Till exempel gurka, morot, cheerios, Pringles. Tyvärr slutade jag vilja ha allt det där mot slutet av veckan. Istället har olika typer av yoghurtar och puddingar varit sånt jag lyckats äta utan att må superdåligt. Dagen 5+2 var jag för första gången på mycket, mycket länge sugen på något. Jag ville ha popcorn. Det var en bra känsla att verkligen vilja ha något!

Illamåendet - Det har kommit igång mer ordentligt, och det tar över ALLT. Mått illa typ dygnet runt och det blir värre för varje dag. Mot slutet av veckan slutade jag må okay efter middagen, och fick på så sätt inte riktigt vila från illamåendet någon tid på dygnet. Det enda som ens lite, lite, lite hjälpt har varit att ha någon godis eller pastill i munnen, och långsamt låta den smälta. Illamåendet fortsätter också göra det supersvårt att borsta tänderna. Nu inte bara på morgonen, utan också på kvällen.

Finnar - Finnarna har minskat, men dom jag har sitter djupt in, är stora, och gör otroligt ont. Dom flesta av dom började ändå också försvinna mot slutet av veckan. Har inte heller haft väldigt stora problem med finnar på ryggen mer.

Tankar

Illamåendet har verkligen tagit över precis allt den här veckan. Jag har inte orkat starta datorn knappt en endaste gång, så det har inte riktigt blivit några anteckningar. Jag tappade totalt livslusten av att må illa mer eller mindre 24/7. 

Magbild

Precis som förra veckan är det ju än så länge inte så stor vits med magbilderna, men jag vill ändå ha dom sparade. Inget annat än så som min egen, vanliga mage ser ut syns.

Också den här gången är tiden fel, bilden är fotad 4+4. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar